Lata 60-te to czasy, gdy 170 KM i wiatr we włosach było wszystkim, co potrzebne by sięgnąć nieba. “Pagoda” – pod takim przydomkiem najczęściej występuje Mercedes 280 SL W113. Ponoć to z powodu podobieństwa linii sztywnego dachu do tradycyjnych azjatyckich budowli.Ten samochód ma już ponad 50 lat, a w gamie Mercedesa zastąpił zarówno legendarnego “Gullwinga”, jak i mniejszy model 190 SL. Lekką, filigranową linię nadwozia stworzył zasłużony francuski designer Paul Bracq. W 1967 roku wprowadzono silnik 2.5 l i hamulce tarczowe na czterech kołach Wkrótce później pojawiła się najmocniejsza i najbardziej popularna wersja “Pagody” – 280 SL. Taką właśnie, finalną i najbardziej dopracowaną odmianę z 1969 roku mogliśmy gościć w naszych progach przez 7 dni.
Jesteśmy ogromnie szczęśliwi kiedy możemy pracować przy tak rzadkich i cudownych samochodach....
Zakres prac:
- Mycie Prestiż
- Wieloetapowa korekta lakieru
- Polerowanie wszelkich chromów oraz kół
- Dogłębne oczyszczenie opon
- Ceramiczna impregnacja dachu cabrio
- Hydrofobizacja szyb
- Usunięcie wgniotki metodą PDR
- Renowacja plexy cabrio
- Ceramika lakieru 2 letnia w dwóch warstwach
- Ceramika kół
- Detailing nadkoli
- Naprawa tylnych emblematów
- Pełen detailing wnętrza wraz z korektą detali oraz polerką kierownicy
- Ceramiczne zabezpieczenie skór oraz tekstyliów
- Pakiet komory silnika + ceramika
- Aplikacja zapachu
- Dopieszczenie wielu detali nadających ,,smaku’' temu projektowi