Naprawy PDR

Cena: od 250 zł

USUWANIE WGNIECEŃ LAKIERU METODĄ PDR! Dlaczego PDR?
  • Krótki czas realizacji.
    W takich działaniach nie jest stosowana żadna odmiana szpachli, która schłaby nawet do 3 dni. Wgniecenia wypychane są najczęściej od zewnątrz głównie przy użyciu specjalnych młotków oraz punktaków.
  • Niższe koszty.
    Co logiczne, przy działaniach nieinwazyjnych wraz z krótszym czasem naprawy obniżają się również jej koszty. Taka forma naprawy to mniejsze nakłady finansowe niż w przypadku poważniejszych uszkodzeń nadwozia, gdy potrzebne jest chociażby ponowne lakierowanie. Ceny napraw PDR zaczynają się od 250 zł.
  • Bez użycia szpachli.
    Ta alternatywa dla wspomnianego wyżej szpachlowania również wiąże się pośrednio z oszczędzaniem czasu, natomiast równie ważne jest, że po takiej naprawie wartość auta pozostaje niezmieniona, a grubość lakieru nie odbiega od normy.
  • Bez ingerencji w strukturę karoserii.
    Zachowana zostaje oryginalna powłoka lakieru, co przy obecnej metodzie lakierowania aut wymaga kunsztu i znawstwa tematu. Współczesne auta mają dość cienką warstwę lakieru, zazwyczaj 80-150 mikronów, dlatego niezbędna jest szczególna ostrożność przy naprawach.
  • Metoda aprobowana przez firmy ubezpieczeniowe.
    Gdy właściciel auta zgłasza ubezpieczycielowi szkodę blacharską, jako pierwsza opcja naprawy rozważana jest często przez ubezpieczyciela właśnie metoda nieinwazyjna. Taka forma zyskuje powodzenie na świecie, w Polsce również zajmując mocną pozycję.

Pierwsza metoda PDR to masowanie blachy za pomocą narzędzi specjalnie do tego celu wykonanych z odpowiednich gatunków stali, narzędzia te potocznie nazywa się heblami. Naprawa jest metodą inwazyjną i polega na masowaniu blachy od wewnątrz w celu przywrócenia jej poprzedniego kształtu. W celu uzyskania dostępu do spodniej strony blachy często należy zdemontować jakiś element karoserii, np. podsufitkę dla naprawy wgnieceń znajdujących się na dachu. Demontaż nie zawsze jest konieczny i zależy od wielu czynników, ale w każdym przypadku musi to ocenić nasz doświadczony technik usuwania wgnieceń.

Druga metoda, tzw. "na klej", jest bezinwazyjna i polega na wyciągnięciu wgniecenia przy pomocy specjalnie do tego skonstruowanych narzędzi oraz kleju o odpowiednich własnościach fizycznych. Sposób ten wykorzystuje się przy naprawie w trudno dostępnych dla hebli miejscach lub gdy ilość wgnieceń powoduje nieopłacalność metody pierwszej.

W obu przypadkach ważnym elementem naprawy jest światło. Stosuje się tu lampy o specyficznych właściwościach świetlnych. Najważniejszym elementem obu technik jest człowiek. To właśnie od umiejętności technika usuwania wgnieceń zależy na ile dokładnie i sprawnie naprawa zostanie przeprowadzona, kwalifikacje i doświadczenie są w tym procesie bardzo ważne.


Ochrona lakieru | Mycie ręczne detailingowe | Renowacja lakieru | Detailing wnętrza | Renowacja skór | Pranie ekstrakcyjne | Reflektory | Niewidzialna wycieraczka | Usuwanie głębokich rys i otarć SSR | Folie ochronne XPEL | Natryskowe zabezpieczanie opon i plastików | Wygłuszanie aut matami butylowymi i piankami | Wodorowanie silników | Bezinwazyjne przyciemnienie szyb | Usuwanie wgnieceń karoserii bez konieczności lakierowania - PDR | Pozostałe

(Powyższy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego. A każde auto w salonie Auto SPA jest traktowane wyjątkowo i indywidualnie.)

keyboard_arrow_up
Video promocyjne Zamknij widget

Nowy salon już otwarty!

Zapraszamy do naszego nowego salonu przy Poznańskiej 224 w Toruniu. Już teraz możesz zapoznać się bliżej z tym co robimy na poniższym filmie: